woensdag 29 november, van wildkampeerplek naar San Rafaël 65 km

29 november 2017 - San Rafael, Verenigde Staten

Hilde
Deze dag niet erg veel te melden. Vanmorgen vertrokken van ons wilde kampement op Ruta 143 en gewoon, hoewel met veel tegenwind,  in zowat een ruk naar San Rafaël gefietst  waar we rond het middaguur aankwamen.
Daar de camping opgezocht, lekker gras en veel bomen en Peter een hostel, want die blijft hier twee dagen en wij alleen vandaag. Peter heeft nl besloten vanaf nu zijn eigen weg te gaan.
We spreken om zeven uur af om op een terras bier of koffie te nemen en dan samen te gaan eten, bij wijze van afscheid hoewel we natuurlijk wel contact proberen te houden en elkaar zeker weer treffen in Ushuaia waar we samen weer terugvliegen.

Morgen gaan wij drieën aan een spannende off-road route beginnen die van San Rafaël  over de 173 langs de Rio Atuel naar El Nihuil en daarna de 180 naar de 144 tot El Sosneado  prachtig door de bergen en langs twee meren slingert, Embalse Valle Grande en Embalse El Nihuil  en tenslotte weer op Ruta 40 uitkomt waar we hem weer oppakken naar Malargue.
Op deze route zijn er veel campings en hostels en genoeg mogelijkheden om aan eten en drinken te komen. Of er WiFi is zal blijken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Katja:
    30 november 2017
    klinkt spannend off road, dat wordt zweten en hopelijkveel gezelligheid onderweg en lachen???
  2. Marja van Zenderen:
    1 december 2017
    Zo nu en dan de toeristische route fietsen, lijkt me heel mooi!
  3. Jopi Floor:
    2 december 2017
    Leuke laatste foto en een toost uitbrengen op jullie zelf.
    Het lijkt me een mooie tocht qua natuur en off de rood ook wel zwaar.
    Hopelijk wat beschut rijden en niet al te veel wind tegen.