Peter Woensdag 29 november, Onze wegen scheiden

29 november 2017 - San Rafael, Argentinië

Peter
Vanmorgen heb ik Monique, Lennie en Hilde verteld dat ik vanaf San Rafael alleen verder ga. Op een aantal punten verschillen we teveel zoals op welke tijd vertrekken we en staan we dan ook klaar, het aantal kilometers dat we per dag rijden en zo nog een paar terugkerende kleinigheden. Ik wil voorkomen dat we met ruzie uit elkaar gaan. Daar is de reis te mooi voor en daar moet je van genieten en niet bezig zijn om problemen of wrevel op te lossen

1. Greet:
    29 november 2017
    Fijne reis verder Peter, geniet van de prachtige natuur!
  2. Katja:
    nu succes verder
  3. Gerry:
    29 november 2017
    Succes Peter! Het lijkt me een goede keuze als je dit zo voelt. Het zijn belangrijke items voor fietsplezier. En succes Hilde, Monique, Lennie, dit geld ook voor jullie.
  4. Rosanne Stockmann:
    30 november 2017
    Heel veel plezier allemaal op het vervolg van jullie reis en fijn dat jullie dappere keuzes durven te maken. Soms hoeft niet alles zo te gaan als gepland, als het voor iedereen maar goed is.
  5. Michel:
    30 november 2017
    Ja, die verschillen in tempo vragen veel geduld aan de tempokant, herkenbaar! Soms is het verschil erg groot en dan wordt het kiezen. Ik wens solo en trio een lekker tempo met wat dan ook.
  6. Henk Versteegh:
    2 december 2017
    Peter, een verstandige keus om als solo verder te gaan nu het nog leuk is. Zo kunnen jullie alle vier terugkijken op een goede start van een prachtig avontuur. Ik wens jullie allemaal een fantastische voortzetting van de reis en blijf vooral deze fijne verhalen schrijven; ik ben steeds benieuwd naar de volgende aflevering!