Hilde. maandag 12 febr Boot naar Porvenir op Vuurland gemist.

12 februari 2018 - Punta Arenas, Chili

maandag 12 febr. Boot gemist.

Oohhh wat ongelooflijk stom.
We zijn heel vroeg , nog voor acht uur, bij de kaartverkoop en krijgen zonder problemen kaartjes.
Mooi, dan kunnen we koffie nemen. Intussen moeten we nog best lang wachten want de boot vertrekt pas om negen uur.
Jammer dat er nergens een klok hangt en mijn horlogebandje is een maand geleden al gesneuveld.  We zien buiten wel een rij voor de boot ontstaan, dus denken, oké, die kunnen er nog niet op, dus dan hebben we nog wel even tijd. Maar dan gaan we toch ook maar eens naar buiten en we schrikken ons dood als blijkt dat die rij niet voor de boot  naar Porvenir is maar voor  het eiland  Magdalena en  dat die boot naar Porvenir net vertrokken is. Oh mijn God, wat ongelooflijk stom. Daar staan we dan, gewoon niet opgelet.
Nou ja, dan maar proberen om de kaartjes om te wisselen voor de boot van morgenochtend, wat gelukkig lukt. En dan maar terug naar de stad waar we een hostel aan zee gezien hebben, Hostel Entre Vientos, dat gelukkig plaats heeft.  En wie zien we daar, ja hoor, Loes en Linda zitten hier ook. Wat gezellig.
Oké. Morgen nieuwe poging.

1. Henk de Leeuw:
    13 februari 2018
    Das pech zeg,morgen nieuwe kans,gelukkig kaartjes geen probleem.
    succes morgen.
  2. Cor.veerhuis:
    13 februari 2018
    Tsja. Zelfs ervaren reizigers kunnen dus de boot missen. Het blijft verrassend die reisverhalen van jullie.