zondag 26 november, relaxt dagje in Mendoza.

26 november 2017 - Mendoza, Argentinië

Hilde
Vanmorgen lekker beetje uitgeslapen en toen fijn ontbijtje van het hostel in de ongelooflijk mooie , gezellige patio onder een dak van druivenranken met een prachtige tegelvloer.
Daarna beetje zitten internetten en toen zijn Lennie, Monique en ik naar park San Martin gefietst en ontdekten daar  een leuke uitspanning waar we heel lang hebben zitten koffieleuten.
Peter is  zich intussen te buiten gegaan aan een lekkere hotdog en een heerlijk ijsje.
Lennie en Monique zijn later nog boodschappen gaan doen en  zo konden we in het hostel lekker zelf koken, spaghetti met venkel en roquefort , heerlijk. Als toetje naar de ijswinkel.

Ikzelf ben vanmiddag onder escorte van een paar security mannen in heus uniform naar het hostel gebracht, omdat ik de weg vanuit het park kwijt was, terwijl ik er eigenlijk vlakbij zat.  Maar ja, dat is nou eenmaal typisch iets voor mij. Verdwaal overal. Dus zij gingen in hun elektrische miniautootje met blauw zwaailicht voor mij uit en ik racend op mijn fiets er achteraan. Keurig voor de deur afgezet. HANDIG.

1. Rob:
    27 november 2017
    Hilde, Lenie, Monique en Peter het is genieten van de verhalen en de foto's. Het lijkt af en toe op een culinaire fietstocht. Wij zijn gewend dat "onze Peter" afgeslankt van zijn fietstochten weer in Nederland aankomt. Gezien de berichten van de afgelopen weken, hebben wij daar nu weinig vertrouwen aan. Succes en geniet ze.
  2. Cor.veerhuis:
    Dag Fietsers,
    Het regent en hagelt hier nu al dagen. Dus ik ben stinkjaloers als ik die foto's zie.Genieten en een beetje afzien. Mooie combinatie.
    Mooie bekentenis Hilde! Volgende reis een tracer mee. Kom je altijd thuis.
  3. Katja:
    27 november 2017
    Dat ziet er allemaal zeer aantrekkelijk uit. Ook dat water en de kleurrijke hostel. geweldige leuke fotos.
  4. Esther:
    28 november 2017
    Heel mooi allemaal. Ik geniet mee!