woensdag 22 november excursie naar Laguna Brava

22 november 2017 - Villa Unión, Argentinië

Hilde :

Vandaag gaan we met een 4x4 auto  met chauffeur naar de Laguna Brava op 4300 meter. Het is bijna 200 km erheen en veel off-road door de bergen .  Wat een belevenis, alleen al die weg erheen door die prachtig gekleurde bergen in donkerrood, grijsgroen , zacht oranje , roze, paarsachtig, niet te beschrijven eigenlijk, zo fascinerend , maar als je op Google afbeeldingen kijkt  zie je hoe prachtig het daar is.
We waren om en uur of vijf weer terug, snel boodschappen halen voor het avondeten aan de fijne tafel die er bij onze tentjes staat onder het dak van bamboe. Heel romantisch.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Eric Dix:
    23 november 2017
    Ha zusje, waanzinnig landschap. En inderdaad, op https://www.google.nl/search?hl=nl&tbm=isch&q=Laguna+Brava&gws_rd=cr&dcr=0&ei=GBQXWoyOJ8GTaYC0ouAL is veel meer te zien. Buitenaardse taferelen. Veel plezier!
  2. Ans Drolinga:
    23 november 2017
    Wow, wat een mooi landschap. Dat is echt genieten voor iedereen. Fantastisch
  3. Henk de Leeuw:
    23 november 2017
    Whaw Prachtige plaatjes! Flamingo's erg mooi!!
  4. Katja:
    23 november 2017
    Hier wordt ik stil van ,ongelofelijk die natuur ,fijn om dit te mogen zien van jullie succes en geniet lekker verder
  5. Toos:
    24 november 2017
    Zo dit was even een schitterend extraatje.
    Indrukwekkend landschap.
  6. Carel:
    1 december 2017
    Ongelooflijk, wat is het daar mooi !