Hilde zondag 18 febr dagje in Rio Grande

18 februari 2018 - Rio Grande, Argentinië

zondag 18 febr, dagje in Rio Grande

Na uitgebreid ontbijt met heerlijke zelfgemaakte jam van Ariël , de man bij wie we in huis geslapen hebben,  vertrekken we pas om 12uur en dat is te laat om nog aan 100 km  fietsen te beginnen want we hebben niks voor onderweg, dus we zoeken een leuk café en we vinden een luxe brasserie met WiFi waar we eens langdurig gaan zitten met koffie en wat er bij. Dan besluiten we langs een paar hotels te gaan om te kijken of er iets betaalbaars bij is. Het eerste het beste hotel is prima en helemaal niet duur. Daar blijkt ook de 65 jarige Rob, een Engelse fietser, die al heel lang in Colombia woont en die we in de brasserie  al gesproken hebben, te zitten, nota bene recht tegenover onze kamer. Als we later die dag ergens gaan eten zien we nog twee oudere fietsers die ik ook al eens ergens gezien heb.  Dan komt ook Rob,  de Engelsman binnen en als hij ons ziet, vraagt hij of hij bij ons mag aanschuiven, wat we natuurlijk erg leuk vinden.
Het wordt een gezellige avond. We komen pas tegen 11 uur weer terug in ons hotel.
Inmiddels hebben we besloten morgen toch niet de bus te nemen, maar te gaan fietsen en als we wind mee hebben is die 100 km naar Tolhuin een makkie. Anders is er op 70 km ook nog een camping. Maar als  de wind erg tegen zit gaan we liften.

1. Eric Dix:
    19 februari 2018
    Street View doet het weer. Even rondkijken in Rio Grande dus. Succes met de volgende etappe.
  2. Jopi Floor:
    19 februari 2018
    Beste HildE.....Sorry ...., Lennie en Monique,
    Wat aardig van Ariël = bij ons een wasmiddel, jullie uit te nodigen.
    Zulke familie ontmoeting zijn de krenten in de pap.
    Zet em op meiden!