Hilde zondag 10 dec rustdagje in Chos Malal

10 december 2017 - Chos Malal, Argentinië

zondag 10 december , rustdagje in Chos Malal want tot diep in de nacht naar het geitenfestival.

Vanmorgen ruim uitgeslapen en lekker rustig op de camping want iedereen was naar het feest geweest en pas diep in de nacht terug. Verder niet zo veel spannends te melden, wat wasjes gedaan en vanmiddag in dorp ergens lekker drie bolletjes ijs gegeten en uitgebreid lekker lang koffie zitten drinken op het enige terrasje in het dorp.
‘s Avonds naast de ijssalon in restaurant eten, met WiFi.
Morgen zullen we geen WiFi hebben, dus maak je geen zorgen. Niet zoals Ger, mijn vriend, die na vijf dagen geen berichten omdat we domweg geen WiFi hadden, de afdeling buitenlandse zaken in Den Haag belde en vroeg hoe het zat op het traject waar wij ons bevonden. Iemand die heel bekend was met dit gebied  en ook ons blog al had gelezen, vond het totaal onverantwoord dat wij vrouwen op leeftijd daar aan het fietsen zijn. Weet eigenlijk niet waarom. Maar niemand hoeft zich zorgen te maken want  Lennie  heeft zich aangemeld bij een onderdeel van buitenlandse zaken en krijgt vanzelf een mail als er ergens iets is , onveiligheid of zo, waardoor we er niet zouden moeten zijn.
Morgen vroeg op en voor de ergste hitte en voordat de loeiende wind opsteekt, verder op Ruta 40 richting Las Lajas , dat we niet zullen halen, want dat is 160 km , maar op de helft schijnt er een soort gehucht te zijn waar mensen wonen, waar we kunnen kamperen en water kunnen krijgen, hoorden we op het toeristenbureau . We zullen het gaan zien. Spannend.

1. José Stockmann.:
    11 december 2017
    Een goede regeling bij buitenlandsezaken aangegeven te zijn. Fijne week. Groetjes.
  2. Katja:
    11 december 2017
    Succes met de volgende etappe allemaal.
  3. Eric Dix:
    11 december 2017
    De actie van Ger is niet geheel onbegrijpelijk. Ook ik als broertje maak me soms ook wel eens zorgen. Drie mooie meiden voor vier maanden op een fietstocht. Je moet maar durven. Maar jullie zijn niet achterlijk en hebben bovendien ruime ervaring. Zoals ik al eerder aangaf, pas goed op jezelf en op elkaar. Succes met de volgende etappe. Ik ga nu even kijken of ik iets kan vinden over Las Lajas.