Hilde, woensdag 24 jan rustdag in Villa O’Higgins

24 januari 2018 - O'Higgins, Chili

woensdag 24 jan 2018 , rustdag in Villa O’Higgins.

Vandaag en morgen blijven we hier in het gezellige hostel omdat de boot over Lago O’Higgins pas vrijdag gaat.
Vanmorgen eerst lekker wat uitslapen en daarna hebben we een heerlijk ontbijt van het hostel. Daarna zijn we druk met van alles  en nog wat, bv de was verzamelen om te laten wassen , daarna buiten in de zon ophangen want het is een stralende dag. Ook onze tenten kunnen we laten drogen en de fietstassen krijgen een afsopbeurt  want die zien grijs van het stof. Kortom druk met weet ik wat allemaal. Lennie heeft haar tent helemaal opgezet en besluit om er komende nacht in te slapen. Dat betekent dat ik in de tweepersoons kamer met Monique kan en niet meer op de slaapzaal met zes bedden zoals afgelopen nacht, wat trouwens helemaal niet erg was. Er was gisteren nl alleen een kamer met twee bedden vrij en een bed op de zespersoonskamer. Morgennacht komt  Lennie ook weer binnen slapen, want dan komt er nog een bed vrij op een tweepersoonskamer en dan moeten we vrijdag waarschijnlijk heel vroeg weg voor de boot.
In de namiddag hebben we boodschappen gedaan en geïnformeerd wat we morgen zouden kunnen doen . Dat wordt een wandeling van een paar uur ergens omhoog naar een uitzichtpunt op een gletsjer . Daarover morgen mee.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Eric Dix:
    25 januari 2018
    Een keuteldagje dus. Hoort er ook gewoon bij. En tussen alle klusje door een beetje uitrusten en energie opdoen. Helemaal goed!