Hilde woensdag 13 december, rustdagje in Las Lajas

13 december 2017 - Las Lajas, Argentinië

woensdag 13 dec rustdagje in Las Lajas.

Vandaag lekker uitslapen en heerlijk op ons gemak ontbijten op de fijne camping. Wel al vroeg erg harde wind . Hopelijk valt dat morgen mee als we Ruta 40 vaarwel zeggen en vanaf hier rechtsaf op de 242 richting de grens met Chili gaan want die weg is s morgens nog niet zo druk, maar in de middag wel en dan is die harde wind niet zo fijn met passerende vrachtwagens. Nou ja, als het te erg wordt stoppen we en proberen we een lift te krijgen, want er gaat geen bus, anders hadden we dat gedaan.
Vandaag doen we boodschappen en bereiden we ons erop voor dat we morgen geen camping zullen hebben. Er is wel een klein plaatsje vlak voor de grens en hopelijk kunnen we daar ergens iets vinden om onze tentjes op te zetten want de dag daarna willen we in zuidelijke richting over wegnummers 23 en  13 zodat we de Icalmapas over kunnen die niet zo hoog is. Daar boven schijnt een camping te zijn.  Dus er wacht ons een spannende dag. Er zal daar waarschijnlijk geen WiFi zijn, dus weer even geduld hebben.

1. Eric Dix:
    13 december 2017
    Goede reis richting Chili. Ik ben benieuwd naar het volgende verhaal!
  2. Barbera:
    13 december 2017
    Ha meisjes
    Wat een mooie foto's, dan krijg ik een goede indruk waar jullie zoal fietsen.
    Stoer hoor!!
    Leuk die ervaring met in de school te kunnen slapen!!
    Veel goeds Barbera
  3. Katja: